sweetenersΌλες οι πληροφορίες για το πως παράγονται, πόσο πρέπει να καταναλώνουμε, με ποιό τρόπο μπορούμε να τα χρησμοποιούμε. για να σταματήσουμε να ανησυχούμε όταν τις χρησιμοποιούμε.
Άρθρο δημοσιευμένο σε συνεργασία με το περιοδικό Popular Medicine της Καθημερινής στις 27/0309

 

 

walnut.jpgΟι ξηροί καρποί, ανάμεσά τους και τα καρύδια, υπήρξαν για πολλά χρόνια μια παρεξηγημένη κατηγορία τροφίμων λόγω του θερμιδικού τους φορτίου

 

 

magia mpurasΜαγιά μπίρας: τι συστατικά περιέχει το εκχύλισμα μαγιάς , πόσες θερμίδες περιέχει, τι προσφέρει στην υγεία, πώς και με τι την καταναλώνουμε?

 

 

tomato.jpgKατακόκκινη και ζουμερή, πρωταγωνιστεί χρόνια στις σαλάτες μας και φτιάχνει τις πιο νόστιμες σάλτσες.




skordoΤο σκόρδο περιέχει ισχυρές θειούχες ενώσεις, με γνωστότερη και πιο δραστική την αλισίνη, στην οποία οφείλει και τη χαρακτηριστική μυρωδιά του.

 

 

broccoli.jpgΈνα λαχανικό εξαιρετικά πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά

 

 

 

dried_food.jpgΕίναι ένα καλό υποκατάστατο του γλυκού..Τι άλλο όμως μας προσφέρουν?

 

 

 

spanaki.jpgΜάθετε γιατί το προτιμούσε ο Ποπάυ!

 

 

 

almond.jpgΣούπερ-τροφή χαρακτηρίζουν οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Τορόντο τα αμύγδαλα. 
Αν και «εγνωσμένης» υψηλής θερμιδικής αξίας, οι τραγανοί καρποί μειώνουν τα επίπεδα της λεγόμενης «κακής» χοληστερίνης (LDL) και προστατεύουν τον οργανισμό από την εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων.

 

Από τα πιο διαδεδομένα- τα κουάκερ, το καφέ ρύζι και το πλιγούρι, ως τα εξωτικά ακόμα για την χώρα μας μαυροσίταρο και κινόα, έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους από τα ράφια των σουπερμάρκετ