child parentΓια να βοηθήσετε το παιδί σας λοιπόν να τρώει πιο υγιεινά πρέπει

● Να προσπαθήσετε πρώτα να βελτιώσετε τις δικές σας διατροφικές συνήθειες. - Να μην απαγορεύετε κανένα τρόφιμο.

● Να είστε υπομονετικοί με τα παιδιά τους & να μην το πιέζετε να φάει κάτι από την 1η φορά που του το προσφέρετε. Απλά συνεχίσετε να το προσφέρετε μέχρι να το δοκιμάσει

● Να μη σερβίρετε πολύ μεγάλες μερίδες στα παιδιά. Έχει διαπιστωθεί ότι μέχρι την ηλικία των 3-4 ετών, ένα παιδί τρώει την ποσότητα που θέλει και χρειάζεται, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη θα είναι η μερίδα που θα του βάλουν. Από την ηλικία των 4-5 ετών και μετά οι άνθρωποι μαθαίνουν να τρώνε περισσότερο, ανάλογα με το πόσο μεγάλη ποσότητα έχουν μπροστά τους.

psycologyΓνωρίζατε ότι το να επισημαίνουμε συνέχεια σε ένα παιδί το υπερβολικό του βάρος είναι πιθανό να το οδηγήσει στο να τρώει ακόμα περισσότερο, ότι οι άνθρωποι έχουμε γενικά την αντίληψη πως οι παχύσαρκοι έχουν χαμηλότερο δείκτη νοημοσύνης από τους αδύνατους, ότι τα παχύσαρκα παιδιά κοινωνικοποιούνται πιο δύσκολα από τα υπόλοιπα;